bambi

Vårkollektionen 2010 - min samling

Snart är det dags för sommarkollektionen (den ska komma i slutet av denna vecka eller nästa vecka) och då tänkte jag ta och kolla igenom vad jag har samlat på mig från vårkollektionen hittills:

Klicka på bilderna för att se dom och mina kommentarer större.



Även fast det har blivit en hel del från vårkollektionen så trånar jag efter fler:

#1 - Linda - mamma till Lovina

Hej!



Jag har just startat en tävling i min blogg, om valfri vårmössa eller skötunderlägg från lAim Design!



Var med och tävla du också!



Kram Linda!

http://lindet.blogg.se/2010/march/vinn-ett-skotunderlagg-eller-en-varmossa-fran.html

#2 - Bea

Kul att se vad du har köpt av vårkollektionen. Jag har inte köpt lika många som du men runt 10 st plagg har det blivit och det enda vi har köpt gemensamt är Lotta Lotta caot, fast jag har en röd... Men man skulle ju kunna ha hela kollektionen. Spännande och se att vi har valt så olika.

Vet du vad?? Vi fyller år på samma dag: 6MARS!!