bambi

Vila
Jag fick för mig att börja rensa i Zacks rum imorse, slänga trasiga leksaker och böcker. Vet inte om det "boandet" som har kommit igång, men jag kände att jag bara var tvungen att rensa och plocka. Så klart så blev jag väldigt illamående efter ett tag och kunde inte äta lunch sen. Blev liggandes tills nu.

Fast vi har alla vilat middag här hemma, hela familjen (inklusive katten Hera) i vår säng. Zack somnade först i sin säng men kom sen över till vår säng efter att ha sovit i 2 timmar och fortsatte och sov en timme till. Han är verkligen lik sin far, dom kan sova hur mycket som helst båda två. Med risk att väcka dom (digitalkameran låter ju lite) så fotade jag dom när dom sov, kunde inte låta bli dom var ju så söta tillsammans:



#1 - ♥ anna ♥

Vilken mysig bild!

#2 - sofie

Hihi, vilken gullig bild! :-) Den där är verkligen värd att framkalla och sätta i ett album! Superfin!

#3 - Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Vilken mysig bild!

O vilken söt liten pussmun Zack har på bilden :)

#4 - emma - 18 med bebis i magen

mysig bild :)