bambi

Min förlossningspresent!

Som ni vet så har jag och sambon inte varit helt överens om hur Leahs namn ska stavas. Jag vill ha med H i slutet och han vill skippa H:et.

Så här om dagen så kom jag på detta med "förlossningspresenter" som det talas så mycket om (speciellt på Familjeliv). Jag fick ingen efter förlossningen med Zack och inte fått någon nu heller (har inte förväntat mig något heller).

Vi har pratat om detta med förlossningspresenter förut och sambon frågade om jag ville ha nån... jag sa "nej"... men så kom jag på: "Jag vill ha ett H i förlossningspresent" ...och det fick jag!   ;)

#1 - Emma - Rock the blogg

ha ha,, bra där!!! Smart tänkt!!

#2 - Bina - everydaymolly

Härligt! Vår Leah är nyligen 6 år fyllda och vi är fortfarande lika kära i det namnet <3

#3 - Nina

Smart ; )