bambi

Dagens mirakel: Nybakt bröd från bageri


Imorse blev det nybakt Valnötslimpa från Slussen Bageriet till frukost! Riktigt gott och lyxigt med bröd från bageri, det är inte så ofta vi unnar oss det. Men just denna limpa är en favorit!

Tips alltså till er som bor i Stockholm, testa denna limpa om ni får chansen (men den är ofta slutsåld också). Slussen Bageriet ligger på undervåningen vid Konsum.

Däremot så var dom lite snåla... (stör mig på sånt här) Limpan kostar 29 kronor och jag hade exakt 28 kronor i kontanter, så jag frågade om jag fick pruta en krona. Det fick jag inte. Då tog jag fram kortet, men då säger hon att dom inte tar kort på köp under 50 kronor. "Jaha, hur ska jag göra då?" frågade jag surt. Men då var det en snäll tant efter mig i kön som hade en krona åt mig...

Men jag stör mig på sån snålhet, tror att dom förlorar mer på det i längden än den där kronan (om dom hade bjudit på den).
#1 - Malin B

Dumsnålhet, det har inte den där bagaren hört talas om!!! =( Sämsta reklamen som finns.



Heder åt damen bakom dig i kön!!! =)

#2 - Jenny i Dalby(mamma till tre)

Åh så larvigt...större chans att de får sälja fler bröd om de är lite flexibla. Suck. tur att det stod en snäll tant bakom dig! :-)