bambi

En mycket snäll våg
10 dagar efter förlossningen och vågen visade imorse på 69,0 kg (alltså ca -8-9 kg). Jag vägde inte ens så här lite efter min Cambridgekur (pulverdiet) som jag körde efter förra graviditeten. Men jag vet inte vart kilona har försvunnit ifrån eftersom jag fortfarande har lite kvar på magen och runt midjan (längtar tills jag kommer i mina jeans igen!). Är det alla mina muskler som har försvunnit? För jag har typ noll kondition nu, blir flåsig av minsta lilla promenaden... måste ut och promenera mera!

Nåja, nu ska jag njuta av chokladpraliner... utan att få dåligt samvete eftersom vågen var så snäll imorse! :)

#1 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Ja mumsa på du bara

#2 - Anna

Mmm, gottit!

Man får unna sig lite då å då hihi.

Fina kläder å blommor till Leah i inlägget under, gerbera är min favvis =)

#3 - Emma

Gud,, vad härligt, skratta dig lycklig!!

#4 - Erika

Tänk på va mycket huden töjer sig när man har haft en bebis i magen, d kommer sakta men säkert dra ihop sig och din muskulatur blir snart större och starkare. D går fort! Njut av chokladden ordentligt nu! Kram :)