bambi

Gul som solen!
För någon vecka sen så fick Zack hem denna fina t-shirt från Eggkids. Den är så somrig och fin, älskar den gula färgen och dom söta röda hundarna!

Eggkids har en massa fina illustrationer på sina t-shirts i klara fina färger. Alla t-shirts är i mjuk bomull och kostar 165 kronor.

Tusen tack till Eggkids för den fina t-shirten, den kommer nog vara en favorit i sommar! :)
#1 - Ulrika

Hittade dessa underbara t-shirs på Baby & Barnmässan i Göteborg och var bara tvungen att köpa två stycken.

#2 - Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Edvin har också två tröjor från dom (bland annat den som lille Z har p sig :)) O jag håller med om att dom är underbar! Färger o tryck som man blir glad av...ett perfekt barnplagg :)

Kram

#3 - Anonym

tävling på bloggenm, vinn tandblekning!

Klicka in på länken:

http://christoffergustavsson.blogg.se/2010/may/bloggtvaling-dentaworks-whitenow-paket.html#comment

#4 - Egomamma-en vanlig mamma med en ovanlig bakgrund

Jag är inte så mycket för klara färger, men den där var faktiskt fin :o) Tack för tipset, ska kolla runt där lite!



Sv: Kul att du gillar mina bilder, och jag håller med, den du gillade med vem härmar vem är min favorit med. Sån ofantlig tur har man bara en gång på tusen, så att man fångar en sån sak. Det var inte alls meningen nämligen, haha.

Kul att du hittat till mig (igen). Förut var jag ju tre killar och en tjej..



Kom gärna tillbaka om du vill!

#5 - Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Svar:

O'boy med DAIM!!! Limited Edition! Yammie yammie.... :D I löööööv O'boy. Och daim! :)