bambi

Jesusmanifestation och russinpauser i solen
Gårdagen bjöd på väldigt fint väder, till skillnad från idag... Här i Stockholm regnar det idag.

På vägen till Skansen igår så råkade vi hamna mitt i en Jesusmanifestation. Jag vet inte riktigt vad dom demonstraterade mot/för men dom skrek en massa om att Jesus älskar oss alla. Dom kanske protesterade mot att Jesus kärlek inte är besvarad i samma utsträckning längre?



Målet med Skansen-turen var att se svärmors kör sjunga. Som vanligt var dom väldigt duktiga och sången uppskattades av alla, både ung som gammal. Jag kan garantera att Leah var den yngsta åhöraren där och många var intresserade av henne också  :)



Det är ju bra att man bara kan sätta sig ner vart som helst när man behöver en paus:


Igår var Zack klädd i t-shirt från Po.P, nya shorts från Po.P, solhatt från Po.P (från förra sommaren) och nya sandaler från Deichmann. Han var nästan en vandrande reklampelare för Po.P igår   ;)
#1 - P

Så söt han är! Nu börjar han ju bli allt mer lik sin pappa, när han avr mindre var han så otroligt lik dig :)

#2 - Tess

Kärlekens budskap håller jag med om, men allt det där med Jesus och gud är för mycket för mig :-S Härligt att ni också hade så fint väder! Här var det underbart!