bambi

Längtan efter Leahs leenden

Leah försöker ta mer och mer kontakt. Hon tittar på oss med stoooora ögon. Det är så härligt!

Dom senaste dagarna har jag också tyckt att hon har försökt le lite grann. Det har liksom dragit lite i hennes mungipor när hon har tittat på mig. Dom första leendena är ju så härliga! Jag längtar efter dom! För att inte tala om dom första skratten! Jag kommer ihåg exakt hur det var första gången Zack skrattade. Han låg på skötbordet och jag fick tårar i ögonen när han skrattade så glatt  :)
#1 - Sofie

Fantastiskt!

#2 - Naomi S

Otroligt så söt Leah är.



Var inne på Vi föräldrars hemsida! De har omslagstävling.

Jag röstade på denna kandidat!



http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/alla-tavlingsbidrag/index.xml?view-id=35716

#3 - Ina

Jag minns då jag väntade på Hannes första leende som aldrig kom, tyckte jag. Ringde t o m mamma och klagade för att ha "bara såg sur ut" hi, hi vad knäpp man är. D leendet väl kom fick jag tårar i ögonen av lycka, verkligen ett underbart ögonblick!!

Hon är verkligen jättesöt er lilla Leah!!

Kram Ina

#4 - Therese - Eira Min Ögonsten

När Eira såg denna bild på Leah så sa hon "titta bääsen" och klappade på "henne" försiktigt :)

#5 - Vanilla

Fint kort! Vad mysigt att vakna så! :-)



Kramar

#6 - Isabel

Tihi, guuud så söt hon är :)

#7 - Anna

det måste va härligt att se barnens första skratt, leenden och allt annat :)