bambi

Ledighetsskägg och uppsatser

Det är riktigt mysigt att sitta på café med en liten bebis. Leah verkade också tycka att det var mysigt  :)

Som ni ser så har sambon lagt till med ledighetsskägg, vilket han tycker är skönt. Annars måste han ju raka sig varje morgon och ha kostym till jobbet... så det är lite skillnad för honom  :)

Jag var duktig och tog med en massa jobb, så jag satt och rättade uppsatser medans sambon satt och läste. Jag tog helt ledigt en vecka i samband med förlossningen, men eleverna mailar hela tiden in uppsatser till mig och nu börjar det bli lite stressigt eftersom betygen ska vara klara om en månad! Stress, stress, stress...
#1 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Det var inte dåligt det där du har på tallriken där... spnt gillar jag. Och så gillar jag karlar med skägg ;-)

#2 - Linda

Men JÖSSES att du måste jobba?! Jag jobbar iofs "bara" i en femma, men gick för två veckor sedan på mammaledighet ifrån rättning av nationella prov och kunskapsprofiler. Det la rektorn på en annan lärare. Stackars dig!

#3 - Anna Nilsson



Starkt att orka jobba så pass efter förlossning.

Jag hade kraverat ;)



FIn blogg och grattis till bebis :)



#4 - bambi

Linda & Anna: Jag jobbar enbart hemifrån och det var nog mest på mitt eget intiativ...