bambi

Lunch ute i solen

Solen skiner här i Stockholm. Vi tog en lunch på en uteservering på vägen hem från BVC. Det var riktigt trevligt att sitta i solen lite. Vi stannade även till och köpte en massa chokladpraliner som jag ska mumsa i mig senare  :)

Leah hade gått upp 150 gram från sin födelsevikt, så allt såg så bra ut.

Vi har införskaffat två nappar nu, så nu är jag beredd för en sån där värsting natt igen. Glömde föresten att skriva förut att Zack sov ända till 06.20 imorse, halleluja! Vet inte om det var för att han hade en massa sömn att ta igen efter det att han inte fick sova middag... eller om det var för att vi var ute i lekparken igår eftermiddag/kväll. Men skönt var det i allafall att slippa bli väckt kl. 5!


Sötnosen i sin mjuklift, när vi satt i väntrummet på BVC

#1 - Johanna

Du kanske vet redan(antagligen!), men choklad är gasbildande för bebisar via modersmjölken. Tänkte på att du skrev att lillan hade ont i magen igår. Jag fick hålla mig för att inte trycka massa choklad, eftersom Harry alltid fick jätteont i magen... Tråkigt men sant... :(

#2 - Johanna

Lite går nog bra, men jag minns att jag fick ta bara några bitar för annars fick han jätteont :(

#3 - Carina

Vilken liten sötnos du har... Hon är riktigt gullig.



Mina barn vaknade också tidigt. Nu är de stora, dottern är 15 år och sonen är 5 år. Nu får jag sova ända tills 07:00 när vi är lediga :) Hihi dottern sover till 12:00 för det mesta när hon är ledig.

#4 - Sara - Mamma till Max 1,5 år

jag kunde inte äta choklad alls när jag ammade. men det är ju olika för alla =).



#5 - Madeleine

Grattis i efterskott, hon är bedårande ;-)