bambi

Odd Mollys pre-fall kollektion kommer redan i juli


Knappt har sommaren börjat så har det redan börjat pratats om höstkollektionen. Och det är inte så konstigt när det är bara två månader tills pre-fall kollektionen kommer, för den kommer nämligen redan i juli (är det beräknat)!

Ni får smygkolla på tre utav dom tio styles som kommer i pre-fall. Jag har ingen favorit, så för min del blir det nog inget ur Odd Mollys pre-fall 2010. Men i resten av höstkollektionen så finns det hur många godbitar som helst! *dregla* Jag hoppas på att kunna visa er några sneak-peeks av mina favoriter från hösten senare!
#1 - THERESE

vart på nätet hittar du informationen om hästens kollektion från odd molly??? tacksam för svar

#2 - theres mammabloggare

hej kära du,skulle du kunna kolla upp om det kommer någon Grandma Coat i pre fall kollektionen ? tacksam om du kunde kolla upp detta annars måste jag köpa ja en nu på rean