bambi

Jordgubbar är den bästa medicinen!


Hihi, ser ni vilken bra "förkyld-bild" jag fick till?  ;)


Usch, så förkyld jag är. Jag börjar tro att jag har lunginflammation och malaria. Nej, men riktigt jobbigt börjar det bli nu. Stackars lilla Leah är också lite småförkyld och små-hostar lite på hennes egna lilla vis.

Det är förstås Zack som har smittat oss (nu för tiden går alla smittovägar via dagis). Han har hostat på nätterna ett tag nu, men han verkar tillfriskna nu.

Vi tröstade oss med lite jordgubbar från Beligien efter maten, dom var riktigt fina och goda:

#1 - Sandra

Rödblommig med röd tröja - han ÄR ju en jordgubbe! Sött! :-D

#2 - starmama ♥

Krya på er nu !!!!



PS. Vi åt också årets första gubbar igår ;-)

Jag såg flera CITRONTRÄD på Plantagen idag (249 kr/st).



KRAM!

#3 - Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Söta Zack, rödblommig o glad när han äter jordgubbar :) Hoppas att du o lilla Leah kryar på er snart! Kram

#4 - Emma

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, Zack är så söt att man får hål i tänderna :)



Krya på er.