bambi

Stackars mig. Jag var tvungen att stanna t...

dsc00019 (MMS)

Stackars mig. Jag var tvungen att stanna till här på Chokladfabriken på vägen hem från bvc för att Leah var så ledsen. Men jag offrar mig och fikar lite. Leah är exakt en månad gammal idag och har vuxit massor. Från 3475 gr till 4840 gr och från 49 cm till 57 cm idag.

#1 - Josefine, Blåeld

Mm, det där såg riktigt gott ut! Det var du väl värd!



Måste säga att jag gillar din blogg väldigt mycket! Den har lite av varje som jag är intresserad av: barn, genus, Odd Molly och annat - inte bara mode eller bara barn om du förstår vad jag menar!



kram!

#2 - sonia

Var kan man köpa sånna där kakor ? :D

Hehe konstig fråga..

#3 - carolina

åh, macrons :)

#4 - elvira ♥

jag vill också smaka såna kakor!...

#5 - Hanna, mamma till Ellen

Den varma chokladen hade jag nästan dödat för just nu!! kram från ett blåsigt och kallt Malmö

#6 - Anna

vad synd att du var tvungen att offra dig ;)