bambi

Rutiga shorts för dom små



Dags för Zack att hoppa i shorts snart! Jag gillar dessa lila-rutiga shorts (älskar färgen lila!) från Polarn o Pyret som kostar 225 kronor. Även dessa brunrutiga shorts med små små rosetter på sidorna var söta, från Esprit och kostar 199 kronor. Och så kan man hitta dessa blå-rutiga shorts hos Ellos (som har en massa rea just nu) för 299 kronor.
#1 - Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Superfina shorts!

Såg att även Lindex fått in hörligt rutiga short :)

Kram

#2 - Charlotte

Det här är lite off-topic men jag har läst din blogg ett tag nu och du var en av de jag tänkte skulle vara intresserad.



Just ikväll kommer jag att somna arg. Jag läste en jättebra krönika (vilket är mitt tips egentligen) http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/ronniesandahl/article7136043.ab men såklart så läste jag ju kommentarerna också. Vilket gör en arg.

Ämnet är mäns våld och jag tänkte att det skulle intressera dig, som det intresserade mig.

Imorgon är jag nog lite mer resonlig för en längre kommentar på min blogg. Men om du känner för att uppröras så är kommentatorsfältet på aftonbladet superbra. :)



Ha det så fint.

#3 - Mirva ♥

Jag älskar dom rutiga från Polarn O. Pyret. Men POP är ju POP och är BÄST !!!! :-)