bambi

Vinn valfri Katvig t-shirt

Denna veckas tävling är sponsrad av Milk & Milla. Dom har just nu en stor Katvig-rea och jag måste bara berömma dom för deras supersnabba leverans!

Nu har ni chansen att vinna en valfri t-shirt från Katvig från Milk & Milla. T-shirtarna i är super mysigt mjukt material och 100% ekologiskt bomull.

Allt du behöver göra för att vara med och tävla om en Katvig t-shirt är att besvara nedanstående frågor i en kommentar till detta inlägg (glöm ej att fylla i din mailadress så att jag kan maila dig om du vinner):

Vilket är ditt absoluta favoritklädmärke för barn?

Tävlingen pågår i en vecka, så nästa måndag (den 7 juni) utser jag en vinnare!

#1 - Anonym

Från allra första början var det Lindex, men sen svek se mig och började göra väldigt könsstereotypa kläder igen.



Jag kan inte välja ett, det finns så många fina! Snoozy, Me and I, Gangstar har en del, Villervalla m.m.

Den gemensamma nämnaren är i alla fall nordisk design, kvalité och att det är BARNkläder!

#2 - Johanna - mamma till Leia

Just nu är favoriten Villervalla eftersom jag älskar deras randiga kläder. Så somriga! :)

#3 - Nina Ruthström - bloggar från spinsidan

Svårtt att välja en av småfolk, villervalla, katvig m.f och de andra nordiska tillverkarna men jag säger nog SMÅFOLK

#4 - Monica

Finns bara ett märke som är nr ETT och det är MOLO, älskar deras kläder. Småfolk och Katvig ligger oxå högt upp på listan men får jag bara välja ett märke att fylla garderoben med, så blir det MOLO.

#5 - Klogs

Hej! Jag måste nog säga att mitt absoluta favorit märke på barnkläder är me and i, håller hur många tvättar som helst.

/ Klogs

#6 - Sofi

Jag har olika favoriter beroende på vad det är för plagg. Jag fullkomligt älskar byxorna från Moonkids! Men annars blir det mycket från Ej Sikke Lej och Miniature, när jag får råd :) Annars kör vi nog mest på Lindex.

#7 - Mormor Marita

Hej

Mitt favoritmärke är Polarn och Pyret. De har bra kvalitet, bra storlekar och bra pojkkläder utan alltför mycket konstiga tryck och mönster.

/Marita

#8 - Sofia

Jag köper mycket kläder från Tradera och har inte något favoritmärke.

Har handlat en del från Me&i fast jag tycker inte dom håller måttet!

Milk & Milla har jag aldrig hört talas om.



Kram Sofia

#9 - Solblomma

Jag och Emilia älskar märket Moonkids :)

#10 - Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Jag älskar pops kläder.

Slitstarka, snygga o håller sig fin tvätt efter tvätt :)



Håller tummarna o hoppas på att vinna en fin t-shirt åt Edvin...älskar dessa Katvig tröjor :)

#11 - Maja

Jag köper en salig blandning av barnkläder. Men ska jag välja ett favoritmärke får det nog bli Polarn och Pyret. Jag gillar speciellt deras ytterkläder, med små genomtänkta detaljer.

#12 - Caroline

eftersom Isac och jag båda älskar starka färger och stjärnor så är Göteborgsbaserade Villervalla en av de stora favoriterna. Där finns goa "kill" och "tjej"färger i en härlig blandning. En hel del turkost exempelvis och stjärnor som är den symbol som grabben lättast känner igen, finns även på tapeterna i rummet :-)

#13 - mathilda

Jag har hittat ett nytt favvomärke nu med trean... det danska märket pippi :)

#14 - Sara Eriksson

Klara har en hel del secondhand och då väljer jag ofta märket Polarn&Pyret.

Har bla 2 st windstopper därifrån och någon mössa, jag tycker ytterkläderna är så bra därifrån.



Så jag säger POP vilket typ enda av de lite dyrare hmärkena jag testat, blir mycket Åhlens och Parvel annars!

#15 - Elin

min ekonomi håller inte (tycker jag) för att köpa en massa dyra märkeskläder åt Viktor som han snabbt växer ur, därför blir det mycket lindex (enda barnkläderna som säljs här).

#16 - Therese - Eira Min Ögonsten

Helt klart Katvig. Dom kör på bra kvalite, mjuka och mysiga kläder att leka, busa, mysa i..

Mycket unisex och det är toppen att dom har så mycket ekologiskt.



Min favorit är att dom lyckats göra en overall av pet-flaskor. :)

#17 - Lena -Chokladmamman

Om jag bara får välja ett märke som favorit måste jag nog säga Nova Star eftersom de är rätt könsneutrala, väldigt snygga, praktiska och sitter väldigt bra på sonen.



Håller tummarna för att vinna en snygg t-shirt till Alfons!

#18 - Nea

Åååh det var svårt. Här hemma har vi allt! Men jag älskar Molo´s kreativitet. Katvigs material.. kläderna växer med barnen. Po.p´s ytterkläder mm.



Jag gillar verkligen denna t-shirten rfån Katvig.

Kram

#19 - Olelsi / Nettan

Jag vill gärna vara med, favoriterna är Me & I och Cheeky monkey.



Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

[email protected]

#20 - therese

måste säga att jag saknar gap i sverige; varje år innebär en tur till london och införskaffande av några trljor men framförallt deras triple roll up sock och fleece hoodies, oftast också ett par converse.

annars är petite bateau en favorit för deras underbart sköna och söta bodies med bra kvalité. lillebror får inte mkt nytt eftersom de håller för minst två-tre barn till:-)

#21 - starmama ♥

NOVA STAR !!! Riktig stjärnstatus i dom underbara plaggen som håller tvätt efter tvätt, är coola, tidlösa och passar vid dom flesta tillfällen.



Men... jag har önskat mig den gröna t-shirten fr KATVIG till äldsta sonen den dagen jag såg den första gången. Så jag håller alla tummar och tår och drar i mitt hår ;)

#22 - Jessica

Om jag hade råd, då skulle jag köpa upp hela mini rodini kollektionen!

#23 - Agnieszka- mamma till 2

Mitt absolut favoritmärke på barnkläder är NovaStar, slitstarka kläder som även är grymt snygga!



kram kram

#24 - Hanna

Polarn o pyret är stora favoriten! Fina kläder av bra kvalité!

#25 - Carita

Molo och Polarn & pyret är mina favoriter :)

#26 - Sara - Mamma till Max 1,5 år

Polarn o pyret är favoriten men det blir mest Lindex som jag också gillar. Mest pga priserna. Han växer ändå ur kläderna så fort så vill inte lägga för mycket pengar på dem =)

#27 - Dr Molly

O jag är skittråkig och svarar Polarn o Pyret! Älskar ytterplaggen, bebiskläderna i randigt och pyjamasarna mest!!



KRAM

#28 - Line

Villervalla! Färgglatt och fint, bekväma mjuka kläder, håller bra kvalitet och inte allt för dyrt!

#29 - mirka

Hej och jätte fin tävling, spännande! Köper för det mesta polarn och pyret samt enstaka andra märken. Borde läsa mera recensioner om andra märken. Mest betställer jag från sverige hit till finland.

#30 - Madde

Kan man ha ett favorit märke? Själv köper jag inte efter märken utan vad som är snyggt, vare sig det är från HM, Lindex, Molo, Katvig m.m......men sådär överlag så gillar jag mkt från tex Name it!

#31 - Sofi

Oj, svårt att väla ett.. det blir nog faktiskt Molo som vinner den striden med Katvig hack i häl, och där efter Småfolk.

#32 - Therese

Mitt favoritmärke är Name it. Har aldrig provat Katvig innan så det vore skojigt! :)

#33 - Therese

Glömde fylla i min adress;

Therese

[email protected]

#34 - Helen

Polarn & Pyret är mitt favoritmärke. Bra kvalitet och lagom mycket tryck på kläderna.

#35 - Karolin

Mitt absoluta favoritmärke är DUNS! Underbara mönster, färger & modeller, EKO-märkt & suverän kvalitet!



Sen är det med förbehållningen att vi hittills inte äger ett endaste Katvig-plagg, men har 3 på väg i posten, så vem vet, kanske ändrar jag mig ;-)

#36 - Millah

Favoritbarnklädmärke är nog polarn&pyret.

Alltid bra kläder!



Kramar

#37 - Ville

Min och mammas favorit var Mykidoo, men eftersom det tyvärr ej finns längre så får vi väll testa oss fram till en ny favorit. Kram Ville 7 månader



[email protected]

#38 - Frida

Hej!

Jag har egentligen många favorit klädes märken. Men om man ska tänka i utbudet och kvalité så är det nog en då P.O.P som har hållit i många år och håller en. Jag gillar deras ytterplagg från topp till tå väldigt mycket. (Vissa plagg är även dagistestade) Och deras övriga kläder tycker jag är färgstarka och bra kvalité. Ett stort plus är att dom inte är så köns fördelat.



Hoppas jag har turen på min sida denna gång.

För Katvig t-shirten var väldigt fin.

#39 - Moa

Svårt. Mina barn har en väldigt blandad garderob vad gäller märken. Mest tycker jag nog om Molo. Fast Nova Star gör riktigt fina saker med. Men Molo är nog allra bäst tror jag.

#40 - Anna

jag gillar L&B :) var säljare för dem ett tag men det gick inte så bra för jag kände inte så många som hade råd att handla :( skulle varit enklare om jag hade haft barn själv o känt fler andra mammor.

#41 - Ylva

Min favorit är nog faktiskt Geggamoja :)



kram Ylva

#42 - Amanda

Vi har många favoritmärken. Nova star, Kik kid, Katvig och Villervalla hör nog till dom absolut favoriterna men Lindex, H&M och KappAhl handlar vi också mycket av.

#43 - Erna

Hej hej,



Jag har så många favoriter, t.ex Katvig, Molo, Småfolk, Nova Star och PO.P men i princip alla färgglada kläder:)



Ha hand om dig:)