bambi

Zack umgås med sin lillasyster


Även om Zack verkar vilja ha mer uppmärksamhet av mig nu när lillasyster har kommit till världen så har han bara varit supersnäll mot henne. Han är väldigt intresserad av henne och kan sitta och titta länge på henne. Han fascineras av hennes små händer och fötter och då och då ger han henne en puss på pannan.
#1 - Sofie

Var Zack också mörkhårig när han föddes? :-)

#2 - Jyoti

Gud vad gulligt! Man blir så glad (och blödig) av se det :-)

#3 - Evelina

Syskonkärlek ger mig en tår i ögonvrån :) Otroligt söta barn du har!

#4 - jenny - www.jennyn.blogg.se

Så söta de är, precis så där är det hemma hos oss också:) Kramar o återigen stort grattis till lilltjejen!

#5 - Madde

Hejhej:) Jag hoppas att du skulle vilja hjälpa mig med en sak:) Att kolla in min kategori tjejsnack, sex och kärlek och säga vad du tycker:) Bra och dåliga saker och vad som du hittills saknar:) Har massor på lager så kommer såklart komma mer. KAtegorin är till för att hjälpa och för att det är en kul grej! Hoppas du vill hjälpa mig:) Tack på förhand:)

#6 - Mother, Married & Twenty

Vad fint att han är så go mot henne :) Själv är jag skitnervös över att Leon ska vara hårdhänt eller elak mot sitt kommande syskon om han blir avundsjuk:/

#7 - Josefine, Blåeld

Vad söta de är tillsammans! : )



Kram!

#8 - Diana

Men va gulligt.

#9 - Elin

så gulligt :)

#10 - Anna

Så söta!