bambi

20% rabatt på Odd Molly hos Bohemia!

Just nu så får mina älskade bloggläsare
20% rabatt på alla Odd Molly plagg hos Bohemia!



Vilket innebär att ni t.ex. kan köpa denna veckas Odd Molly, Spinner Silk l/s dress för bara 2483 kr! Eller förra veckans Odd Molly (en av mina favoriter) Carded flanell l/s tunic för bara 1412 kr! Eller en fin Chrysalis minigown för endast 890 kr!

Ange bara rabattkoden:   lovebambi
Rabattkoden är giltig t.o.m. 30 nov.

#1 - Emma-Lou

Härligt med rabatter, Odd Molly har en del fint!



Allt bra annars? Här har vi just ätit falukorvsgratäng till middag. La just upp receptet på bloggen tidigare idag. Gjorde nämligen iordning en större sats vid lunchtid idag. Ungarna älskade det! :-)



KRAM

#2 - Emma

Vilken härlig rabatt, TACK! Nu har jag shoppat ;)



Jag har även skrivit ett inlägg om din rabatt i min blogg, hoppas det var OK?



kram //Emma

#3 - Emma

Tack ska du ha :) Det blev den lovely knit som jag skrev om, har funderat på den länge och nu var det ju bra köpläge :)



kram

#4 - Anonym

OBS!!!!!!!!!!!!!!



Just nu förekommer oseriösa bedragare på Blocket som försöker sälja Odd Molly-Jackor och Lovely Knit koftor. Kläderna sätts till prisnivån runt 600 för koftor och 800-900 för jackor. Annonsören skriver just nu alltid felstavningarna "loverly" och "orginal". Inget telefonnummer finns och olika yahoo-mejlkonton används.



Råkade ut för denna för ett tag sedan, AKTA ER!!!

#5 - Matilda

Tack!!

Kunde nu köpa 2 st Wigwam klänningar för 2600 kr inkl frakt, i min lokala butik ligger samma för 2000 styck. Köpte en i lilac och en vinröd. Köpte i två olika storlekar så vi får se om båda får stanna :)