bambi

Bambi goes designer
Jag tycker det är så roligt att designa egna tröjor till barnen hos Simply Colors. Det är så enkelt att välja text, font och färger och man kan även ha med en bild om man vill!

Den tröjan som jag ändå gillar mest är Zacks egna huvtröja med hans namn på, han får alltid en massa komplimanger för den.

Nu när vi har använt deras kläder ett så måste jag säga att det är riktigt bra kvalité på dom också! Trycken är lika fina som när vi fick dom!  :D



Tusen tack till Simply Colors för sponsringen av dom fina tröjorna!
#1 - Alabama

Sv: Jag tror att det är precis där mitt problem ligger. Kan.Inte.sluta.i.Tid. :)

#2 - Malla

Ja deras tröjor är det verkligen superbra kvalitet på. Min dotter har några därifrån också och får massor av komplimanger när hon har dom på sig.