bambi

Bara en till


Nu är missbruket igång igen. Det är ju högsäsong, så det är väl inte så konstigt. Ni kanske ser desperationen i hans ögon när han ber oss skala en till. Bara en till.

Men vi begränsar det till två åt gången. Efter det så kommer gnället och han försöker först med sambon och när han säger nej så kommer han till mig. Tur att han inte kan skala dom själv säger jag bara!


P.S. Glöm inte att tävla om biljetter till Abba-showen!
#1 - <3 <3 SUZZA <3 <3

Åsså har jag hittat hit till din inspirerande blogg, som

dessutom har ett passande tävlingstema!:)

Gav lillan mandarin i morse, och ger man lillfingret... så vet man vad som komma skall:) Hej hopp



www.suzza.se

#2 - c a s p e l i h n a

Nu har jag en exklusiv tävling i bloggen, du får själv välja vilket pris du vill vinna! Kom in å kolla in tävlingen du också!

#3 - Nadja

Hejje allt bra ikväll? =)

#4 - Mickan (tävling pågår!)

Hehe. Sött. Visst är det en clementin. Förstår att han vill ha mer. ;)

Kram

#5 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

HAHAHAHA jag man SER verkligen hur gärna han vill ha. Sötnosen där.

(Trevligt att dockan ligger brevid.)



Jag minns inte vad jag skrev den där gången när min kommentar inte kom fram. Har funderat men kommer inte på det. Men det var förmodligen inte världsviktigt ;-)

#6 - Sigrid

Haha jaa man ser verkligen desperationen! Sixten är tokig i "klimosiner" men han blir jättelös i magen av dem så han kan inte äta några :( Det är hemskt att vara tvungen att säga nej jämt.

#7 - Sigrid

Haha jaa man ser verkligen desperationen! Sixten är tokig i "klimosiner" men han blir jättelös i magen av dem så han kan inte äta några :( Det är hemskt att vara tvungen att säga nej jämt.

#8 - nadia

Får hoppas bara att han inte börjar gnaga i skalet :p

Jag hade nog inte kunnat säga nej till den blicken, det är ju ändå frukt och inte godis. Blir beroendet för stort får du väl ge honom en sur en, så kanske han slutar tycka om dom ;)

#9 - vintageRetroPrinsessa

snart biter han upp dom :)



Känne rigen det dr har tre huliganer här hemma som kan äta hur många som helst :)



men goda det är dom :)



söt han är i nya tröjan :)

#10 - Linda

Haha, vilken underbaring!

#11 - Martina

Måste vara något speciellt med de där clementinerna & mandarinerna.

Dottern äter mycket hellre såna än apelsiner.

När "säsongen" var slut förra året så fortsatte hon länge att tjata om "lilla sinen" :-)

#12 - Ejkej

Haha, vi har en liten missbrukare hemma också, men han sliter åt sig en ur frukskålen och tar en stor tugga, varpå han säger BLÄÄÄÄ, och så får vi skala. Så gäller att hålla dem utom räckhåll för små händer, annars blir det bitmärken i alla!