bambi

Bästa farsdagspresenten: En stolt son

Zack är stolt över sin pappa, trots att han är datanörd. Så varför inte skryta med hans bästa färdigheter?


Långärmad tröja från Simply Colors där man själv kan bestämma tryck. Om man beställer och betalar innan den 9/11 så hinner paketet fram innan Fars Dag som är den 14/11.

#1 - satannah

Åh vad underbart! Förstår att Zack är stolt, det är ingen dålig prestation ;)

#2 - Britta bloggar

Haha gulligt! Jag har just lagt upp en tävling om du är intresserad!

#3 - Tess

Cool :-)

#4 - Joel

Rogue?! Han är ju för tusan priest! :o

#5 - ♥ ♥ ♥ BAMBI - ska gifta sig i Thailand!!! ♥ ♥ ♥

Joel Jag vet, men #priest" kan missuppfattades... därför fick det bli "rogue" istället :)

#6 - fröken K

Haha, vilken rolig tröja. Det var ett bra tips på fars dagspresent. :)

#7 - evelina

Haha vilken härlig tröja! Hade jag haft barn hade jag definitivt beställt en "Min mamma är en hunter level 80" =D