bambi

Bowlingkväll


Ser ni vilken snygg stil jag har?  ;)



Nu har jag lugnat ner mig lite. Det är lätt att bli irriterad när man har varit vaken sen kl. 4 och man har en halvdan relation med morsan.

Vi har varit iväg och bowlat med sambons syster och så morsan också. För att skona vissa personers självförtroende så ska jag inte avslöja resultaten av bowlingen här, men jag kan berätta att jag fick en strike det första jag fick (sen blev det några till också).

Det var premiär för Zack att bowla och han tyckte det var lite svårt att rulla klotet med han hade upp såna där grindar på sidorna. Allra roligast var att se hur kloten ramlade.

 
Våra fina bowlingskor


Zack illustrerar hur käglorna ramlar (det var typ det som var roligast)

#1 - Linda

åh vad söt han är :)

#2 - Lilou

Härliga bilder!

#3 - Tess

Kul att bowla :-D Vi bowlade idag vi också fast på Wii Sports Resort, så det var lite fuskbowling så att säga :-)