bambi

Det här har jag längat efter



Igår kväll när jag nattade Zack så låg vi länge i hans säng och pratade. Det var verkligen såååå mysigt.
Jag stoppade om honom och sa att nu var han en söt liten korv. Så när jag sen sa god natt så sa han "god natt korven".

Imorse var det sambons tur att få sovmorgon (jag får min imorgon) och så sa jag till Zack att han kunde spring in och väcka pappa kl. 8. Så då öppnar han dörren till sovrummet och säger så glatt och gulligt "god morgon pappa!". Tänk vilket underbart sätt att bli väckt på!

Zack är verkligen supermysig nu. Det känns som om det är det här som jag har längtat efter ända sen jag fick barn. Dom här mysiga konversationerna och att få (och ge) så mycket kärlek.

Sa jag att jag älskar mina underbara barn?  :)
#1 - Anonym

Haha, jag inser lite hur otroligt bortskämda vi är med våran snart två-årings sömn när du skriver att sovmorgon hos er är till åtta...så länge sover vår korv ;-) (Från strax innan 19 kan tilläggas...)

#2 - Linda - ndaiL

förstår att det är mysigt :)

#3 - Malin

Det är ju såå mysigt med all kärlek man får. Det bästa som finns är när dom kommer och gosar och säger: Jag älskar dig mamma!

#4 - Malin

Det är ju såå mysigt med all kärlek man får. Det bästa som finns är när dom kommer och gosar och säger: Jag älskar dig mamma!

#5 - Cajsa

Mysig blogg! :D

allt bra?

följas på bloglovin'? självklart inget vi måste om du inte vill...vore bara trevligt! :D

#6 - anna

Barn e så härliga=)

#7 - ˙·٠•●♥ Suzza ♥●•٠·˙

Åh, visst är det mysigt när de har lärt sig komunisera på ett eller annat sätt!:) Barn är för härliga!



www.suzza.se