bambi

Geggamoja invigning



Ikväll har jag varit på invigningen av Geggamojas butik på Grev Turegatan. Det bjöds på champagne, snittar, goodiebags och en massa fina kläder.



Med mig hade jag fina Natashja och lilla Tamlin:



Finaste pepparkakshuset:



Skummaste goodiebagen någonsin fick vi, med makaroner, kaffe och en burk färg (och så lite annat). Haha, det var en rolig blandning!

#1 - Sigrid

Det ser ut som galet fina kläder!! Hur ligger priserna jämfört med säg lindex vs molo

#2 - caroline rådahl

vart ligger detta?

jag ska till sthlm nästa vecka hur hittar man dit :D?

#3 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Knappt avundsjuk aaaaaalllss.

Jag vill också bo i Stockholm. Ibland.

#4 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

caroline Det ligger på Grev Turegatan 10. Mittemellan Östermalmstorg och Stureplan!



Sigrid Det lutar nog mer åt Molo hållet då! Men det är himla bra och mjuk kvalité!

#5 - Ketchupmamman

Äsch, makaroner, kaffe och en burk färg ingår väl i standardreceptet på geggamoja?

#6 - MissLady

ÅÅhh va mysigt och fint. Dessutom har du en jättefin blogg. Va kul att du oxå gillar Odd Molly.

#7 - Lexie

Jag bor granne med de som har företaget :)

#8 - MammaMorran

Vilken mysig blogg du har, hit återkommer jag! Hittade hit från Liv :)

♥ MammaMorran- funderar på livet & Barn med ADHD/Autism