bambi

Have some tea....or a muffin!



Jättesöta silikonformar till muffins som ser ut som tekoppar! Kanske nåt att ge bort i julklapp till någon som tycker om att baka? Finns hos Bluebox för 215 kronor!

#1 - Sofi

Åh så sött!!! Tack för tipset :D

#2 - Caroline

Jag hittade en hemsida med fina barnkläder från en svensk tillverkare i Duved - Åre och kom och tänka på dig och de kläder som man ser på bilderna på dina barn. Så jag tänkte att jag skulle tipsa dig. Det fanns mycket fint där!

http://shop.textalk.se/se/shop.php?id=5085

#3 - Britta Bloggar

Åh så fint!

#4 - Martina

Åååh vill ha vill ha vill ha...Flera set!

#5 - Madeleine

Så söta! :)



För 7 år sedan fick jag också diagnosen sköldkörtelcancer. Värsta dagen i mitt liv!

#6 - Lilou

Fina!

#7 - simone

så vackert :D

#8 - Susanne N

Söta. Dem blir en perfekt julklapp till en cupécakes fan:)

Tack för tipset.

Kram

Sussi

#9 - Angelica

Hej Hej!

HEMMAHOSKLARA har dom formarna för bara 199:-



http://www.klarafardiga.com/product.php?id_product=7315



Tänkte att du kanske var intresserad av lite prisnedsänkning inför Thailand ;) Kramar

#10 - Petra

så söta!! Vill ha! :P