bambi

Kommande favoriter ur Po.P's vårkollektion



I Polarn o. Pyrets vårkollektion 2011 kommer vi att få se en massa olika mönster, allt från pixlar och kartor, fronttryck med sydda stygn till blommor och köksrutigt.

Färgglada kortärmade tröjor till våren.




Ytterkläder. Fin gul regnjacka och en favorit - grönfläckig fleecejacka med innertyg som andas (men den kommer att kosta 495 kr!).

Några favoriter!

"Ridbyxan" kommer både till barn och mamma!


Färgglad t-shirt, 3-d tryck och färgglada hjärtan
(kommer matchande leggings till denna tröja, jättefina!)

 



Finaste bebis-overallen i denim!

Första delen av kollektionen kommer ut i butikerna v. 2!

#1 - Lilou

Snygga saker!

#2 - elli

Åh jag älskar polarn och pyret! jag skulle jämt handla där om jag hade råd och om det fans i närheten. Nu blir det mest maxi, lindex och hm. Tyvärr.

#3 - Rebecka

WOW! Jag älskar!!!

#4 - Annica

underbart!!!

#5 - Martina

Önskar de kunde ha lika balla priser som de har kläder...

Känns väldigt oballt att betala samma summa för en t-shirt som man i princip kan köpa 3-4 för på andra ställen....

#6 - Natali

Jag är så innerligt trött på Polarn att jag aldrig kommer att handla där...tror mina barn är helt enkelt för gamla för POP eller så fick jag en överdos....vet inte. Inget lockar till köp där längre. Tycker allt är dyrt och tråkigt, har sett allt förr könns det som.