bambi

Macadamia Natural Oil hårvårdsprodukter



Eleven har just nu extrapris på detta härliga paket med hårvårdsprodukter från Macadamia Natural Oil. Paketet kostar endast 399 kr, istället för ordinarie priset på 539 kr.

Dessa makalösa produkter från Macadamia Natural Oil innehåller två av världens mest näringsrika, dyrbara naturliga oljor, Macadamia Nut Oil och Argan Seed Oil. Dessa ger håret den ultimata skönhetsbehandlingen vid varje tillfälle och låter håret bibehålla sin hälsosamma glans. Håret får nytt liv och en intensiv "närings-boost".



Paketet innehåller: 
#1 - Marie

Bør du ikke gjøre oppmerksom på at dette innlegget er ren reklame? Har dere ikke markedsføringslov i Sverige? Jeg liker bloggen din godt, men synes ikke noe om denne typen av blanding mellom annonse og innlegg.

#2 - jummi

den är bra :)

#3 - E

Har du provat Macadamias produkter?

#4 - ♥ ♥ ♥ BAMBI - som är konstig för att hon låter sonen ha diadem på sig ♥ ♥ ♥

Marie Jo, jag brukar vara noggrann med att följa marknadsföringslagen. Men gränsen mellan reklaminlägg och tips är luddigt i en blogg. Jag ville i allafall tipsa mina läsare om extrapriset på Macadamias produkter eftersom jag vet att många tycker om dom!



E Ja, jag har testat deras hårinpackning. Har du testat nåt?