bambi

Måndagsvinnare
Jag var så otroligt trött efter min jobbiga dag igår så jag orkade inte blogga så mycket igår kväll. Skulle ju presentera vinnarna i dom två tävlingarna som avslutades igår, så dom kommer nu istället.

Fem vinnare av Aladdinaskar:

Fröken M om Vinn Aladdinaskar!: Jag röstade på bluff så nu håller jag tummar och tår för att tomten kommer med godaste klappen i år !! 


 CL om Vinn Aladdinaskar!:
Jag röstade på #5 Hot :)


Linda  
om Vinn Aladdinaskar!:
jag röstade på nr 10 tyckte den var rolig,
Vist har man hoppas någon gång att någon annan inte ska ta den pralin man själv vill ha. så nu hålller man tummarna ... rolig tävling

Mvh Linda
    
jonas  
om Vinn Aladdinaskar!:
Jag röstade på nummer 6 :)


Emma
  
om Vinn Aladdinaskar!:
jag röstade på nr 1, bluffen! :D


Och första vinnaren av ett tryck från Studio Nele:

Malin  om Tävling 1: Vinn ett valfritt tryck från Studio Nele:
My house was clean last week, sorry you missed it!
Den tavlan var underbart sött och fräck. Love it eller som min son skulle säga fräsch!
Har tryckt på gillaknappen på deras hemsida. Rolig tävling:)


Missa inte nästa chans att vinna ett tryck från Studio Nele.... kommer snart!
#1 - LADY DAHMER | confessions of a neurotic attentionwhore

gmörron gomörron. tid plats hur när var?



jag har dumpat ungen och är redo.

dock har jag inte dumpat lillparasiten men jag gissar att det funkar ändå. Han kommer ju sova och öta och vara söt.

#2 - Emma

gud vad kul! :D