bambi

Matchande syskon



I veckan så fick vi hem så fina ekologiska kläder till barnen från LittleBloom av märkte Ibabiba. Jag hade inte hört talas om märket förut men jag måste säga att jag är verkligen imponerad över kvalitén. Det märks att det är bra kvalité på kläderna och dom känns riktigt sköna och mjuka!

Ibabiba är ett svenskt märke som tillverkar färgglada, handtryckta unisex-babykläder av ekologisk bomull. Trycket som jag valde till barnens kläder heter Bubblis, jag tyckte att det skulle vara passande inför vår Thailandsresa med det motivet  :)

Även byxorna som Leah har på sig är från Ibabiba och är jättesköna och mjuka i 100% ekologisk bomull.

Tusen tack LittleBloom för dom fina barnkläderna! Vi är jättenöjda med dom!

#1 - Janni - Mamma till Emilia ♥

Så söta!

#2 - ˙·٠•●♥ Suzza ♥●•٠·˙

Såå otroligt lika varandra Zack & Leah!:)