bambi

Min son är ett geni (obs! varning för skryt-inlägg)
Det här måste ju vara ett tecken på att Zack är ett geni. Han klarade av att stapla alla dom där klossarna på höjden (eller säger man längden?), helt själv! Jag lovar! (Jag skulle inte ens kunna göra det där själv, så ni borde tro på mig...)



Det kanske är dags att anmäla Zack till Mensa?

//En mycket stolt mamma
#1 - Linda

Heja Zack!

#2 - :*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*:

Duktig kille!

#3 - ˙·٠•●♥ Suzza ♥●•٠·˙

Ojsan, vilken kille:)

Fin nystylad blogg har du åxå!



www.suzza.se

#4 - Rebecka

ojj duktig kille du har :)

lyska till, han kommer komma långt!

#5 - Linda

Tjusigt! På höjden är helt rätt... :=)

#6 - kissegirl

vad duktig han är :) Dessutom har han valt att bara stapla i en färg!

#7 - ♥ ♥ ♥ BAMBI - ska gifta sig i Thailand!!! ♥ ♥ ♥

Suzza Nystylad blogg? Hur menar du? Jag har inte ändrat på bloggen på sistonde!

#8 - Josefine, Blåeld

Duktiga killen! : ) Måste skryta lite med Ludvig (2,5 år) han kan "läsa": när han ser Ikea-loggan säger han Kea och igår sa han mölk (Mjölk) då han såg Arlas logga i reklam! : ) De har tydligen lyckats med sin marknadsföring!

Kram på er!

#10 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Härligt att du "vågar" vara stolt. Helt rätt!

#11 - ˙·٠•●♥ Suzza ♥●•٠·˙

Men, har de rosa/röda (tyg?) blommorna alltid varit i bakgrundenpå startsidan!?:o

#12 - ˙·٠•●♥ Suzza ♥●•٠·˙

Men, har de rosa/röda (tyg?) blommorna alltid varit i bakgrundenpå startsidan!?:o

#14 - ˙·٠•●♥ Suzza ♥●•٠·˙

Hmm, nu blir jag rädd för mig själv, jag som läser din blogg dagligen! Nåväl, fin iaf. :)

#15 - Trulsa

Duktiga Zach!! Han är så fin och jag blir glad av dina barn :)



Jag blir lika imponerad av mina ungar med hela tiden över hur mycket de kan, jag fattar inte var de lär sig allt, särskilt som mina inte går på dagis...