bambi

Någon har tänt ljuset här i Stockholm


Solen skiner starkare än vad den har gjort på flera veckor! Det är så otroligt fint och härligt väder ute idag så jag skäms att jag sitter inne just nu! Men jag ska snart ut igen, vi är bara inne för en liten grötpaus och blöjbyte.

På torsdagar så har Zacks dagis visningssamling och först hade han tänkt ta med sig en traktor och visa upp. Men på vägen ut mot hallen så såg han "Zack-boken" i bokhyllan och ville ha med den istället! Han gick och höll hårt i den i båda händerna hela vägen till dagis och sprang fram till fröknarna och visade den. :)
#1 - Jessica - bymom.se - illustrationer som är överförbara till textil

Måste också bege mig ut snarast! Om inte annat för att jag måste posta lite brev :-)

#2 - fröken K

Å så härligt med solsken. Kan inte vi få lite också. Skicka över en timmes sol till mig. :)