bambi

Nallen Leah i sittdelen


Idag fick Leah äntligen byta till sittdelen i vår gamla Briovagn. Hon trivdes väldigt bra! Hon satt och tittade en massa på allt som hon inte har kunnat se från liggdelen förut. Jag försökte prata med henne medans vi gick... men jag var inte särskilt intressant! Det var riktigt svårt att få hennes uppmärksamhet  ;)

Den söta nalledräkten hon har på sig kommer från Cubus. Hon fick den av min mamma när hon var här. Den är riktigt varm och gosig (och så blir hon så otroligt söt i den).
#1 - Jenny

Neeej guud vad sött hon e! Helt bedårande i den där nalleoverallen! :D Måste ha en sådan till mitt lilla troll sen när hon har tittat ut :D

#2 - Martina

Har funderat på vad för ytterligare fleecedress/overall jag ska köpa till min lille herre.

Och nuuu vet jag :-)

Tack för tipset!