bambi

När är man en storbloggare?
Idag när jag blev intervjuad så visste jag inte riktigt om jag skulle kalla mig "storbloggare", det känns så fel. Det finns ju massor med större bloggar! Massvis! Men ändå så kallar ni mig ofta för det och jag får höra från vänner och bekanta.

Men jag sa att jag hade en realtivt stor blogg. Jag vet inte riktigt vart gränsen går? När är man en storbloggare? Är det topp 10/20/100 på bloggtoppen som kan kalla sig för storbloggare? Eller är det när man har över 1000/5000/10000 unika besökare om dagen?

Jag blir lite nyfiken, vad tycker ni?
#1 - Apan satt i granen @ Spotlife

Jag tycker nog att man är storbloggare när man har 1000 läsare om dagen. Det är ju jättemycket. Eller?



Med tanke på hur få det är som kommer upp i de besökssiffrorna.

#2 - Apan satt i granen @ Spotlife

Spännande med intervju! Får hålla utkik och se vart du dyker upp. Om du är intresserad av gästbloggningen måste du höra av dig illa kvickt nu.



Maila mig länkar på de inlägg du skulle vilja ha med i såfall. Kanske lite goda kakrecept?



Kram!

#3 - eannae

Jag tycker helt klart att du är en storbloggare! Dessutom skriver du om ämnen som berör många människor! Jag tycker mycket om din blogg. Alla inlägg är inte lika intressanta för mig men jag läser de jag vill!



Ska bli mycket spännande att följa er på er resa!

#4 - Evelina

Storbloggare är man när man har över 1000 läsare om dagen...det är supermycket ju! :) Sen kan man ju inte jämföra med gamla megabloggare som Engla...



Du är en storbloggare enligt mig :)

#5 - Natali

1000 unika per dag det ar storbloggare iaf for mig. Det ar inte latt att komma upp i de siffrorna.

#6 - Mrs_A- Mom and the city

Kanske när man börjar få massa inbjudningar och liknande :)

#7 - ˙·٠•●♥ Suzza ♥●•٠·˙

Tittar man på dina siffror, så klart du e en stor bloggerska! Hej hopp



www.suzza.se

#8 - Tess

Storbloggare skulle jag nog kalla en person som uppdaterar bloggen ofta och som har över 1000 unika besök per dag.