bambi

Nya pjucks!


I fredags hämtade jag ut ett par nya Uggs från Country Dreams. Åh, va jag har suktat efter dessa Classic Cardy Black. Underbart mjuka är dom! Det är som att ha ett par varma tröjor om fötterna. Det är nog omöjligt att få skoskav i ett par Classic Cardys.

Man svävar fram på mjuk lammull och fluffig fleece. Och sjukt varma är dom, man behöver inte oroa sig över om man ska frysa!

#1 - Mamma till William

Snygga stövlar := Ha en skön måndag..

#2 - Mrs_A- Mom and the city

Hej!



Ja det är viktigt att upplysa folk om diabetes. Jag själv är inte så duktig på det men man kan ju uppmärksamma det i bloggar då många unga "håller till" där :)

#3 - Ejkej

Vilka snyggingar, men hur håller dom vätan i slaskStockholm?

#4 - Lisen

Mysiga. Jag är sugen på ett par, men hur funkar de i svenskt vinterväder? Undrar också om de ger nåt stöd för foten?

#5 - Jessica - bymom.se - illustrationer som är överförbara till textil

Jag har precis shoppat ett par Sorel, helt underbara skor!

#6 - Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma

Åh de är så fina, jag har ett par likadana fast i en annan färg men ångrar lite nu att jag inte köpte svarta.

#7 - Marija

De är verkligen fina och ser sköna ut, men undrar precis som de andra om de kan klara det svenska/danska vädret?:)

#8 - Martina

Ja jag undrar också hur de håller vätan...men attans vad snygga de var!

#9 - Annica

oj de hamnar inte på min topplista :)

#10 - Elin

dom såg ut att va jätte mysiga :)