bambi

Såna här dagar...


...är jag glad att Zack inte går på ett "ur och skur"-dagis för inte ens barnen tyckte det var roligt att vara ute i detta väder när jag lämnade honom och dom var ute på gården. Och barn som alltid vill vara ute!

Idag har jag planerat att ta en tur till Odenplan och hämta en rolig liten present. Jag som hade tänkt ta en promenad dit, men det är ju bara att tänka om...

 

Ha en underbar fredag allihopa!

#1 - Lisa med Stella By Stardust

Så tänker jag ofta, att GU va skönt att Stella slipper ur och skurdagis!

Fast jag tror egentligen att det är kanon för barnen, och roligt, och allt sånt. Men ändå. :-)

#2 - Lilou

Detsamma!

#3 - Pethra

Det är ju så individuellt, min dotter älskar att vara ute i busväder, hade hon fått välja hade hon varit ute jämt. :)

#4 - Stina

det finns inget dåligt väder...



Men annars så är faktiskt ur o skurbarn inne ibland oxå, iaf på vårat dagis och jag hade aldrig velat byta :-)

#5 - Emma

Sånt dagis funderade jag på ett tag men sen tänkte jag nej vad mycket saker man behöver x-tra gällande kläder plus en x-tra vagn nej vanligt dagis funkar lika bra ...