bambi

Spara och slösa
Vi mötte upp Anna och hennes lilla dotter (som snart ska börja dagis! så hon är inte så liten längre) och tog en lunch ihop. Det blev grekiskt! Vi testade ett grekiskt-gyros-ställe på Götgatan och det var riktigt gott! Gott bröd. God kyckling och god tzatziki.

Lite ångest får jag när jag tänker på hur mycket pengar jag har gjort av med idag på lunch, bh:ar och sen blev det även lite inne på Polarn o. Pyret (men jag hade ett presentkort där). Men inte märks det att vi försöker SPARA! Men jag ska nog ta och sälja av några fler Mollysar som jag inte använder.

Jag gick förbi EM och såg vår kära Per Holknekt i fönstret! Han designar inte bara kläder (fast egentligen är det nog inte så mycket han som designar kläderna) utan även möbler. Han har tydligen designat en serie hos dom som heter Ateljén. Fåtöljen såg ju onekligen väldigt skön ut!