bambi

Vaddå? Gubbe som gubbe!
Reparatören var här idag och fixade vår frys som hade gått sönder. Han kom försent (big surprise!) och jag var ju tvungen att hämta Zack på dagis så när Zack kom hem så tyckte han att det var superintressant att stå och titta vad reparatören gjorde.

Sen när sambon kom hem så sa jag till Zack:

- Berätta för pappa vem som var här hemma när du kom hem från dagis.

- Pappa!, svarar Zack.

- Nej, pappa var inte hemma. Det var ju en annan gubbe här... säger jag...

Så avbryter sambon mig:

- Annan gubbe?!? Vaddå annan gubbe?


Oooops... han gillade visst inte att bli kallad gubbe...
#1 - Michan

Ville bara säga hej, jag är här för första gången och har fastnat här en stund och läst och läst och ville bar säga hej:)

Kommer tillbaka en annan dag igen

He en trevlig tisdags kväll.

#2 - Ester

hihi mysunge där!

#3 - SOFÄ

Hahahahahahahahahah.. :D Du får passa dej för hur du uttrycker dig Bambi! :-) Det är så roligt att läsa att ni verkar ha det så skoj du och din sambo. :) Det glädjer mig.

#4 - Bella

HAHAHAHA

#5 - ❤●•٠·˙ Suzza ❤●•٠·˙

Haha, det värsta är ju att vi ÄR ju gubbar å tanter i deras ögon, barnens alltså:) Kommer man ju ihåg själv från man va liten! Hej hopp



www.suzza.se

#6 - Hallontuva

Haha, det är ju inte vara lätt att hålla reda på alla karlar, och i slutändan kanske de är ganska lika ändå? :)

Men att kalla blivande maken för gubbe redan....fniss

#7 - Martina

Min dotter har börjat kalla killarm män och gubbar för "mannen"... vet inte vart hon fått det ifrån.

#8 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

HAhahahaah du är rolig

#9 - Emma - väntan på ett januari barn

Haha, inte lätt att skilja på gubbe och man ju ;)

#10 - Anonym

I min 3,5 årings värld är barn just barn och vuxna folk. Man slutar aldrig att förundras!



Ps. Tack för din kommentar, alltid lika intressant att höra olika vinklar och åsikter!

#11 - Apan satt i granen

My good! Han ser ut att vara världens längsta man eller nåt. Tack för idag. Kram!

#12 - Sarah

Hahahaha, vilket roligt inlägg!

#13 - Camilla

Hahhhah ;)



Jag kallar oxå min älskling för gubben :)

Men jag har faktiskt hört honom kalla mig för "tanten där hemma" ..... så de jämnar nog ut sig ;) Hehehhe