bambi

Vecka 45 - #419 Spinner silk l/s dress



Denna veckas Odd Molly är sponsrad av Bohemia som skickade mig den vackra #419 Spinner silk l/s dress. Den är i 100% silke och finns i färgerna dark grey, lite military, vintage grey och viktoria.

 

Spinner silk l/s dress har 3/4 ärm, fina fjärilsbroderier och så dom fina blommorna som är fästa på sammet i v-urringningen.

Det jag gillar mest med klänningen är känslan av silket. Det är lite strechigt och känns inte lika ömtåligt som många andra utav Odd Mollys silkeskläder kan kännas. Sen är är kombinationen silke + fjärilar oslagbart!

Jag älskar färgen på denna, som heter vintage grey, men den är mer åt lila hållet. En härlig grå-lila färg! Jag skulle nog säga att denna klänning är normal i storleken, kanske något liten. Jag fick ha den uppknäppt i urringningen, men det fungerar det med!

Spinner silk l/s dress kostar 3000 kr. i vanlig butik här i Sverige. Tusen tack till Bohemia för den fina klänningen!


#1 - Martina

Oh nej...jag är iiiinte avundsjuk ett endaste dugg...eller något..

#2 - Anonym

which size do you wear in the spinner dress????