bambi

Äntligen!


...har blogg.se fixat så att man kan automatiskt publicera inlägg framåt! T.ex. medans man är bortrest så kan man skriva ett inlägg och bestämma att det ska publiceras medans man är borta.

Jag har saknat den funktionen! Jag skriver ofta inlägg som jag väntar med att publicera direkt, men då har jag fortfarande varit tvungen att logga in och klicka på publicera. Men nu slipper man det!
#1 - Elin

Fan vad smart! Synd att inte blogspot har det.

#2 - Maol

Tack för förklaringen! Jag undrade vad den symbolen gjorde där. :/

#3 - Anonym

Blogspot har alltid haft det! Det är bara att gå in på "Alternativ för inlägg"...

#4 - Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥

Men asså jag provade och det funkade inte! Är det något speciellt man ska göra förutom att klicka in datum och tid som man vill att inlägget ska publiceras?

#5 - Martina

Jag har fått det att funka hos blogspot den gången jag provat. Fast jag använder draft-funktionen istället.

Men då måste man ju i alla fall gå in o publicera när det är dags så att säga.

#6 - Hanna

Hej! Hur ska man göra så att det fungerar ? Jag har slagit in tid och klickat på OK knappen, sen sparat i utkast men det vill inte publiceras den tid jag slagit in. Testade klicka på publicera också men då kom det ju (såklart) in på bloggen direkt.. tack på förhand =)

Kram



(min kommentarsfunktion på bloggen är knäpp så du kan svara här så kikar jag in sen!)

#7 - ♥ ♥ ♥ BAMBI - ska gifta sig i Thailand!!! ♥ ♥ ♥

Hej! Jag har testat den några gångern nu och den funkar för mig. Jag ställer in tid och datum och klickar sen på publicera!



Du kanske måste ställa in tid och datum igen innan du klickar på publicera?

#8 - Hanna

Hej igen! Tack så mycket för hjälpen!!

Det måste vara något fel på min blogg för det vill sig inte =/ troligtvis har det med mina problem som jag har med kommentarfunktionen! men jag har mailat med personalen på blogg.se.

Åter igen tack =)