bambi

Bambi bjuder 20 st. läsare på frukost!

God morgon alla söta läsare! Jag har fått möjligheten att bjuda 20 st. av er på frukost, nämligen Yoggis nya yoghurt Yoggi Fri som är helt fri från tillsatser. Sveriges första helt naturliga fruktyoghurt!

Jag testade själv denna yoghurt och måste säga att den var himla god och krämig! Ta chansen nu och få testa den helt gratis!



Så nu får dom första 20 av mina morgonpigga läsare som lämnar en kommentar en kupong där ni kan hämta ut en valfri Yoggi Fri i vilken butik som helst. Lämna en kommentar till detta inlägg och glöm inte er mailadress!


P.S. Glöm inte heller att tävla om fina barnstövlar från Vincent här.

#1 - Angela

God morgon.

Idag är det ju också den 10/10-10.



Ha en härlig söndag//Angela

#2 - Karin

Hej hej! Jag är nyfiken på den nya Yoggin! Tack för en fin blogg!

#3 - Sophia

Det här lät gott! Smakar gärna!

#4 - Madelene

Låter gott! Vill hemskt gärna testa denna!

#5 - Maria

Hej!

Jag skulle gärna ta en kupong! Dessutom gifter vi oss idag så då kan det bli en liten bröllopspresent!

/maria

#6 - Jessica

Jag är vaken men inte pigg ;-) skulle gärna vilja ha en yoghurt!

#7 - Linda

Skulle gärna testa en av dessa yoghurtar!

Gomorron!

#8 - Jennan

Lite yoghurt skulle sitta finfint!

#9 - Sofi

Ja tack :) jag vill gärna provsmaka!!

#10 - Emmelie

Ja jag vill såklart testa =)

#11 - Carina

Jag vill också pröva nya Yoggi:)

#12 - Anna

Här är en morgonpigg barnfamilj till som gärna smarkar arlas nya yoggi.

#13 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Ja tack!

#14 - Sandra

Jag skulle jätte gärna präva :)

#15 - Dr Molly

Gärna det! KRAM

#16 - Anonym

God morgon!!

#17 - Elisabeth

Jag smakar gärna lite ny yoggi :)

#18 - Klogs

Godmorgon!

Lite frukost vore väldigt gott.

#19 - Milo

Jag skulle gärna vilja provsmaka! :)

#20 - Emelie

Skulle gärna vilja testa detta;)

#21 - Malin

testar gärna :-) - vore ju smaskens!

#22 - ≈Sanna≈

Jag skulle gått in här tidigare men man kan ju inte ha tur jämt :)

#23 - Johanna

Attans.... snubblade på målsnöret ju :-(



Jaja, bättre tur nästa gång!!!



Ha en fin söndag :D

#24 - SARA

SNYGG BLOGG!!<3 vad ska du göra idag då???=D



KRAM PÅ DEJ!!!

www.sarapiper.blogg.se

#25 - SARA

SNYGG BLOGG!!<3 vad ska du göra idag då???=D



KRAM PÅ DEJ!!!

www.sarapiper.blogg.se

#26 - Sandra Michelle

Jag testar? Jädra synd att jag aldrig är tillräckligt tidig! Haha.

#27 - Agnieszka-2barnsmorsan

Testar även jag, kanske har man tur!!!