bambi

Busenkel lunch - Ost och skinksås


Idag blev det busenkel lunch - hemmagjord ost- och skinksås med pasta. Dom flesta av er kanske redan känner till detta "recept" men här kommer det ändå:

2 burkar creme fraiche
1 stor näve riven ost
1 paket skinka i bitar
lite svartpeppar

Koka ihop! Voila! En god och enkel pastasås. Man behöver inte ha i salt, det brukar räcka med sältan från skinkan... tycker jag!  :)
#1 - En pojkmammas vardag ♥

Vilket enkelt och bra recept! Perfekt när man ska göra en snabb lunch :)

Ska testa göra din snickers-kladdkaka ikväll. Ska bli gott att smaska på den framför tvn ;)

#2 - Anonym

Älskar alla dina recept

#3 - Sofia

Hej!



Får jag låna med detta recept till min blogg?



Kram Sofia

#4 - Fotograf Annie

Vad gott det ser ut :)

#5 - Anonym

Hitta denna blogg när jag sökte efter sockerkaka recept. Den såg god ut, Jag känner allafall inte till det ;D