bambi

Chokladprovning med Lindt



Igår fick jag hem ett mycket trevligt paket, fylld med choklad! Paketet innehöll fyra stycken chokladkakor från Lindts Excellence-serie.



Lindt lanserar just nu en chokladprovningsguide som man kan läsa på webben antingen via datorn eller mobilen. Där kan man få tips om vilka viner som passar ihop med vilken choklad men också hur man kan använda sina fem sinnen när man smakar deras choklad.

Nu har även ni chansen att få gratis chokladprovningskit från Lindt! Det finns bara ett begränsat antal, så det är först till kvarn som gäller! Gå in på Lindts Chokladprovningssida för att få din gratis ask!

Vi hade lite chokladprovning här hemma hos svärföräldrarna och det var mycket uppskattat! Alla hade olika favoriter och alla tyckte olika om dom olika chokladkakorna. Det var kul att jämföra upplevelsen av smak, lukt och känslan av chokladen. Min favorit var nog den med havssalt!


#1 - Liisen

Åh, tack! Jag tar gärna lite choklad!

#2 - Linn

VIKTIGT VIKTIGT OM DIN SON!

du behöver inte godkänna denna kommentaren då den inte är till för att kommetera inlägget...



på facebook finns ju väldigt många "phrases" och när jag satt och kollade igenom några så dyker det upp en "vad var ditt första ord i din mammas mage" som använder en bild på zack!! klickade mig vidare direkt då jag först inte la märke till att det var zack trots att jag kände igen killen. Om det nu skulle vara du som skapat phrasen så är det ju lugnt men om det är någon annan så förstår jag om du kanske vill veta det..



jag ska försöka kolla igenom min historik och försöka hitta en länk till "phrasen", skickar den till dig sen om jag hittar den!



#3 - Linn

VIKTIGT VIKTIGT OM DIN SON!

du behöver inte godkänna denna kommentaren då den inte är till för att kommetera inlägget...



på facebook finns ju väldigt många "phrases" och när jag satt och kollade igenom några så dyker det upp en "vad var ditt första ord i din mammas mage" som använder en bild på zack!! klickade mig vidare direkt då jag först inte la märke till att det var zack trots att jag kände igen killen. Om det nu skulle vara du som skapat phrasen så är det ju lugnt men om det är någon annan så förstår jag om du kanske vill veta det..



jag ska försöka kolla igenom min historik och försöka hitta en länk till "phrasen", skickar den till dig sen om jag hittar den!



#4 - Christine

TACK så mycket för att du berättade för oss andra! Vad gott det ska bli!

#5 - Christine

Det som är lite jobbigt nu i efterhand är att de inte skriver något om hur de behandlar den personliga informationen (e-mail, mobilnummer) jag uppgivit och om de kommer ringa eller skicka ut reklam från företaget.

#6 - Bebislängtan

Mmmm, salten är min favorit också! Tack för tipset :)

#7 - Carolina (korvmedbröd)

Vilken lyx att få sig en chokladbit så där! Och ännu bättre att du delar med dig! Delad glädje blir dubbel glädje säger de ju :)

Vår yngsta son hette också Zack sina två första månader i livet, och sedan blev det en Love (...tillslut!)! Vilken härlig blogg du har!! Ha det gott i lördagsnatten :)

#8 - Charlotte

Hej

Såg att Christine undrade hur personlig information används av Lindt när man registrerat sig för provsmakningskit. Informationen används endast för utskick av smakguiden (till din mobil) och för att skicka själva provningskitet hem till dig. Det är endast om du registrerat dig för vårt nyhetsbrev som vi skickar ytterligare information till dig.

Vi har lagt in denna information på kampanjsidan efter vi såg din undran här på bloggen. Tack för din kommentar!

Hälsningar Charlotte (från Lindt)