bambi

Cookies and Cream
Igår hittade jag denna nya chokladkakan när jag var och handlade. Den heter cookies & Cream och kommer från Marabou. Riktigt riktigt god var den!

Den har dubbelfyllning - mjuk gräddkräm med bitar av chokladkex och en mörkchokladsås. Påminner lite om Oreo-kakorna inuti chokladen  :)
#1 - Christine

Usch, den gillande inte jag. Alldeles för söt och smakade inte mycket choklad alls.

#2 - ♥ ♥ ♥ BAMBI - ska gifta sig i Thailand!!! ♥ ♥ ♥

Christine Va? Den smakar ju massor med choklad! Men väldigt söt, det är den verkligen!

#3 - jossan

den är god :D har du sett att du är på blogg.se framsidan?

#4 - ♥ ♥ ♥ BAMBI - ska gifta sig i Thailand!!! ♥ ♥ ♥

jossan Jo, jag såg precis det... misstänkte det när jag såg hur kommentarerna strömmade in...

#5 - Geccod

Najs! Har hört att den ska vara rätt god. Ibland suger det allt att vara mjölkallergiker. :P

#6 - Mrs_A

Då borde du även smaka den andra varianten med chokladmousse. Älskar man choklad så kommer man nog älska denna. Såå god, trots att jag skulle lägga av med chokladen så måste jag köpa en till snart :)



Förresten så har jag skrivit ett inlägg där jag både nämner dig och LD. Ni har inspirerat på ett bra sätt som kommer väl till användning nu när jag fått barn :)

#7 - Anette

Den har jag också tänkt testa nästa gång vi handlar...