bambi

En underbar dag!
Åh, jag har haft en underbar dag med min uppsala-vän! Vi åt en massa gott, både nachos och cupcakes. Hon har skämt bort mig med en massa hudvårdsbehandlingar och sminkat mig. Hon kan det där, medans jag inte kan ett skit om sånt. Sminkar mig nästan inget alls, bara lite mascara på ögonfransarna så att jag ska se lite piggare ut. Men det var jättetrevligt att bli lite ompysslad.

Leah blev också ompysslad en massa med en massa pussar och kramar. Dom är helt kära i varandra dom där två och jag fick hålla hårt i Leah så att hon inte följde med hem till Uppsala   :)


Vännen tog på sig Odd Molly, dagen till ära  :)

#1 - Gabbi

Hej, fin blogg:)

Jag tänkte hör med dig om du har tid med att kolla min blogg och lämna en kommentar på vilken klädsel som är bäst för halloween som jag lagt upp.



Ha en trevlig kväll!:)

#2 - emma

Jaaaa! supermysig dag! och supermysig unge!!! vill ha...

hoppas vi ses snart igen!

kram på sig och puss till vackerbarnet!

#3 - Sofia

En underbar bild!

Man riktigt ser hur mycket dom gillar varann.



Kram Sofia

#4 - Pudding

Fin bild!



Skulle vara roligt att se en bild på dig också - nu när du är sminkad!

#5 - Emma - Barbaemma

Visst har ni tummen- sängkläder till spjälsängen?

Vi har nämnligen det också och jag blir inte klok på vilket täcke det är tänkt att man ska ha i.

Vad anväder ni för täcke och kudde till dom sängkläderna?