bambi

Favoriter just nu

Barnbidraget kommer imorgon och här är mina favoriter som jag gärna skulle använda barnbidraget på.


1. Coola tights med ugglor på fötterna från Ej sikke lej.
2. Bambi-body också från Ej sikke lej.
3. Jättemysig stickad bodysuit i min favvo-färg från Katvig.
4. Ett par mjuka sköna jeans från NovaStar.

Finns hos Babyshop (som har fri frakt till och med torsdag!)

#1 - Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma

Bodysuiten är så himla fin! Tyvär lite väl dyr :/

#2 - Hanna

Jag måste bara säga att jag älskar att läsa din blogg =)! Jag har länkat till den från min bloppis så fler får ta del av dina roliga tävlingar och allt annat du skriver om.



Ta hand om dig!



Kram / Hanna

#3 - Meija

Jag gick in och kollade på Mykidoos sida, de har släppt en ny kollektion..... där lägger jag mitt barnbidrag denna månaden.

#4 - Josefine - mamma till Hugo

Tjoho! Jag vill tipsa om tävlingen i min blogg där man kan vinna valfritt barnsmycke! http://joosefinea.blogspot.com/2010/10/tavling-karamell-design.html