bambi

Från en instängd till en annan...
Kitty Jutbring skriver en debattartikel i SVTdebatt om att hon vet hur dom chilenska gruvarbetarna känner sig eftersom hon själv har varit instängd, i Big Brother huset. Jag förstår att folk undrar om hon skämtar...
#1 - mli

Hejhej :) Jag har kikat in här ett par gånger, genom min lillasysters blogg, och detta verkar vara ett så mysig litet krypin du har här , Så jag har minsann börjat prenumerera idag :) - och tror kanske att jag till o med blev nr 300. Ooo så flashigt :) Ha det fint!

#2 - Erika

Ja d va ju onekligen en intressant jämförelse av Kitty. Inte ens gruvarbetarna själva kan förstå hur den andre har haft då ingens känsla och upplevelse är den andre lik. Så en jämförelse me big Brother-huset, d måste va ett skämt.....

#3 - fernando

Kitty vill ha mer uppmärksamhet men jag tycker att på ett väldigt fattigt och pingsamt sätt.

Synd att det finn såna människor som inte kan göra skillnader från en olycka och en osmakligt tv-såpa.

#4 - Tess

Ganska stor skillnad på instängd och instängd ja :-)

#5 - Tankgirrl

haha vilken osmidig sak att säga! Det är ju ungefär som att säga att man vet hur riktig svält är, för en dag var hon/han "tvungen" att äta nutrilett för att komma i paljettkjolen.....