bambi

Fredag

God morgon! Kompisen som jag hade tänkt gå på Chokladfestivalen med idag bangade och det var nog lika bra det eftersom vårt sparkonto har stått väldigt stilla på sista tiden... nästan gått bakåt istället (handlade ju en massa me&i kläder på mässan och beställt lite ytterkläder och pyjamas åt Leah från Lindex). Så nu gäller det att dra åt svångremmen igen!

Men vi har fått veta att en utav sambons nära vänner ska hyra vår lägenhet medans vi är borta! Så då får vi in en extra slant där. Vi funderade på att annars sätta in en annons på Blocket men det är ju förstås skönare att ha någon man känner hyra den medans man är borta och onödigt att den ska stå tom och vi ska betala en massa för den. Och då ska han nog vara kattvakt också, så får Hera vara kvar här hemma.

Så istället för att äta en massa choklad idag så ska göra allt tråkigt som jag har skjutit upp: fixa med balkongblommorna, laga spjälskyddet i Leahs säng, skicka Tradera-paket, mm. Blää... tråkigt men skönt när det blir gjort!

Hoppas att ni får en roligare fredag än vad jag kommer att ha  :)



P.S. Det var någon som efterfrågade en bild på mig efter det att jag hade blivit sminkad... så här kommer en:

 

#1 - helenvu.

Sv: De var sjukt goda! De blev kanske inte lika fina som dina haha , men jag lägger upp bilder snart! :D