bambi

God morgon torsdag!


Jag och Leah sitter och väntar på en kompis från Uppsala. Jag har bakat Cookie Dough Cupcakes (recept kommer senare) och vi ska testa lite olika kaffedrycker i vår lilla Tassimo.

Imorgon börjar Bambis favorithögtid - Chokladfestivalen. Be there or be square. Sist så kom jag därifrån 500 kronor fattigare, tyvärr kommer det inte bli så i år... men man kan ju åka dit och provsmaka och känna den underbara doften av choklad!

Hoppas att ni alla får en underbar torsdag!
#1 - Jessica - bymom.se - illustrationer som är överförbara till textil

Jag vet inte hur många gånger jag blivit medbjuden dit men bangat i sista sekund av olika anledningar... och i år hinner jag inte alls. Skulle nog ä l s k a det, på gott och ont... Lycka till att inte shoppa för mycket ;-)

#2 - Carina

Du har en Sunshine Award att hämta på min blogg :)



Du är verkligen värd den!



Kram

#3 - Annica

oj chokladfestival!!! Det hade jag gärna gått på om jag varit i huvudstaden. Berätta gärna om den senare!

#4 - Erika

Jag ska på Choklad & Delikatessmässa i Göteborg om ett par veckor. Det kanske är nåt liknande?! FInns ju INGET bättre än choklad i alla dss former!!!

#5 - Anonym

vilken söt unge du har!! :) jättegullig^^