bambi

Ibland är Bambi lite trög...
Det finns en mamma till ett av barnen på Zacks dagis som vid flera tillfällen har berättat om deras renovering i deras lägenhet och att om dom inte höll på renovera så skulle hon bjuda hem oss. Efter tredje gången hon tog upp detta så började jag fundera och sa till sambon: "Vi kanske borde bjuda över dom? Hon kanske menade att hon ville umgås lite...?". "Ja, det är klart hon ville." svarade sambon och han hade ju rätt... hon blev jätteglad när jag bjöd över dom.

Haha, kände mig lite dum som inte fattade vinken där... men vi brukar inte umgås med dom andra föräldrarna på Zacks dagis privat så det var inget jag tänkte på! Men hon verkar jättetrevlig och hennes son är ett halvår yngre än Zack. Även hon verkar lite intresserad av genus... jag minns ett par glittriga leggings (tänk: discokula) som sonen hade på sig med en rosa tröja på sommaravslutningen.
#1 - Sandra Michelle

Ibland tar det ett tag innan kulan trillar ner :) Man får skylla på att man är småbarns förälder!

#2 - Emma

Jag kallar sånt mamma demens allt man glömmer och inte fattar då skyller jag på min mamma demens ...

#3 - Apan satt i granen

Vad kul, det är alltid roligt att lära känna andra föräldrar.