bambi

Jag har en älskare
Sambon återberättade vad Zack hade sagt imorse när dom hade lekt med Lego:



Zack pekar på en av legogubbarna som ligger i en av sängarna i legohuset och säger:
- Mamma

Sambon pekar då på gubben som ligger brevid mamma-gubben och frågar:
- Är det där pappa?

Zack:
- Nej

Sambon:
- Vem är det då? Är det mammas älskare?

Zack:
- Aaaa!
- Mammas älskale!




Sambon tyckte att det lät lite suspekt...
Men som min vän sa i lördags: Hur sjutton har man tid med en älskare? Man har ju knappt tid med den man har... (speciellt när man har barn.)
#1 - melanie

kika in på min blogg :)

http://lacrime.blogg.se

#2 - Anna - Nybliven 2 barnsmamma

ha ha. j*kligt bra sagt!

#3 - Helga skrattar

Hahaha... vad sött!



Undrar vart den där tiden tog vägen. Nu killar jag fötter med storlek 40 och 47...



Har läst din blogg till o från ända sedan bloggagratis-tiden. Den är riktigt fin :)

#4 - fröken K

Hihihi, vilken gullig unge. Det är roligt när de härmas sådär.

Men det är sant, hur ska man ha tid? Jag har bara en, men tycker att det inte räcker med tid. :)

#5 - Martina

He he..av barn o idioter hör man sanningen...fniss