bambi

Lindex-favisar
I fredags när jag hämtade ut Leahs Up & Go paket sp kunde jag inte låta bli att gå runt och kolla på alla fina barnkläder dom hade fått in. Nu när vi har köpstopp så kan man ju fortfarande drömma om alla fina plagg. Här var mina favoriter (klicka på bilderna för att komma till plagget):

Lindex Shop Online - FleeceoverallFleeceoverall som just nu kostar 199 kr (20% rabatt på alla ytterkläder - sista dagen IDAG!), annars 249 kr. Finns även i blått.

Älskar färgerna och dom fina elefanterna! Den kändes även väldigt tjock och varm.






Lindex Shop Online - BodyJag vet inte vad det är med mig och svampar, men jag tycker att dom är så söta på barnkläder!

Färgglad och fin body som bara kostar 79,50

Finns även i rosa.


Lindex Shop Online - SetJag som älskar lila blev helt tagen av detta set med en superfin tröja med en uggla på och matchande leggings.

Kostar bara 149 kronor för setet!

Om jag bara skulle köpa en endaste sak från Lindex just nu så skulle det nog bli detta set!

Lindex Shop Online - VelouroverallUrmysig velour overall med ett fint landskap och ugglor. Kostar 129 kr.







Lindex Shop Online - 2-pack bodiesDessa söta kortärmade bodiesar tänkte jag skulle vara perfekt för Leah att ha när vi åker till Thailand! Dom ger lite retrokänsla. Jag tror att jag hade ett liknande blommönster på något av mina babyplagg när jag var liten.

Kostar bara 99 kronor för ett 2-pack.


Lindex Shop Online - StövlarStövlar med fuskpäls för bara 99 kr!! Så söta!!
#1 - Anna Kaagaard Kristensen

Skitfina :) jävligt tråkigt bara att alla fina saker bara finns i bebisstorlekar , det är skitsvårt att hitta schyssta kläder i Oskars storlek.

#2 - Malin

Åh, älskar också svampar! Kika in blingos "storskogen"-koncept! Underbart!